Å-å-å-åke

Leonore, om du läser detta, till min förklaring så var det ingen förutom jag som kom ihåg hans tidigare namn... Så fick hela tiden förklara för folk att han har ett namn. Nu vet dom.
För jag har döpt om frost (rimfrost) till Åke. Allvarligt. Han ser ut som en söt liten Åke. Verkligen. Han passar verkligen i det, dessutom blir alla glada av ett marsvin som heter Åke. Så nu är dom små svinen Mimmi, Nikita och Åke!
Vart och mellandagsreasshoppade igår med Sandra, fick med halva nordstan hem... Vet inte hur jag lyckades. Är dock ca 2000 kr fattigare. Hoppsan.
Och sen den nya tatueringen på det. Jadu Frida, blir ingen billig månad för dig...
(En otroligt charmig bild på mig i en mössa som Sandra tyckte jag skulle ha.........)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0