Lägger ner lydnaden

Ska försöka få titeln ld start, men sen får det vara ett tag. Nu när jag testat på diverse grenar, vet jag vad jag vill satsa på helhjärtat och det är agility och bruksspår. Det är det vi tycker är roligast, både jag och hunden. Målet är just nu att komma med i lägre spår på gmbk grand prix nästa år, agilityn har jag ingen plan mer än att debutera i tångahoppet i oktober. Sätter upp mål därefter tänker jag, men just nu är väl målen att sätta ett hyfsat säkert slalom och tightare svängr för just nu är dom bedrövligt vida. Och för att kunna starta i appellen har vi kvar att lära in framförgåendet, budföringen och lite smådetaljer som att kunna hela hoppet utan problem.
Sen är det ju MH nu den 17:onde, film kommer på detta då. Och inoff utställning på klubben den 23:e. Och MyDog 2018.
 
Alltså för att summera målen just nu: 
Lära in ett bra framförgående
Lära in en bra budföring
Lära in ett bra hopp
Sätta ett säkert slalom till debuten
Försöka jobba mer på tighta svängar
Debutera i agility
 
Långsiktiga mål:
Starta appellen
Starta lägre på grand prix 2018
 
Foto: Amela Olsson
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0