Hejdå kära facebook.

(Tog mig 3 försök att skriva "Hejdå", blev "hedjå"...)
Nu har jag loggat ur fb för sista gången på länge, för att slippa se dig överallt, bli påmind om ett liv jag nu förlorat.
Men som tur är har jag mitt sinne kvar, och jag ser mitt liv som en bok med olika kapitel. Och mitt kapitel med dig är över. 
Nåja. Klar med bilderna jag tog igår, så tänkte visa upp några av dom här. Herregud vad hästarna hade kull åt Nimbus och Norton! Riktigt kul att se.
 
Först ut Norton.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0