Fega människa.

Herregud. Du är så jäkla feg. Du är en helt ny människa, den människan jag en gång kände är som bortblåst. Eller så är det här ditt riktiga jag. Då är jag glad att det slutade.

Japp jag är arg. Arg att en människa kan göra såhär mot någon som stod väldigt nära.

Har inte sovit så bra inatt, så var väldigt tungt att gå upp imorse. Men när jag klev utanför dörren... Herregud vad halt det var! Rena isbanan, folk fick gå på gräset för att ens komma fram. Men någon snö? Nix. Ska det komma snö? Nix. Vill vi ha snö? Japp.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0