"Jag ska byta mobil"... Va?

Senast imorse intalade jag mig själv att jag skulle byta från iphone till någonting annat. Vad gjorde jag idag då? Köpte 4 nya iphone 4 skal. Förstår inte riktigt hur jag fungerar ibland. 
Gissa vem som ska tatuera sig om en vecka!? JAG. Taggad till 1000.
Köpt ny bok som jag är kär i, levt livet lite on the edge, äter godis och ja.. Har ganska tråkigt just nu så jag vet inte riktigt vart jag ville komma med detta något onödiga inlägg.
Har verkligen ingenting att skriva. Brukar ha någonting att skriva men nada. Eller jo! Var på "fest" hos tacos kille Jack igår, så jäkla kul vi hade! Hoppas verkligen det blir någon mer gång för wow vad kul jag hade hahahha.
Tja... Jaja. Lägger in lite bilder som folk sett förut så blir detta inlägget ännu mer meningslöst.
 
 
Okej denna har ingen sett förut och förstår varför...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0