"Vad ska jag göra idag?"

Frågade jag pappa idag. Fick svaret "ta en lång promenad med hundarna och ta med kameran?" "Nä, orkar inte riktigt det..." Svarade jag.
Vad hittade jag på då? Jo jag tog en långpromenad med hundarna och, hör o häpna, tog med kameran... Haha. Vi tänkte gå till ett stort fält, men var några andra där som jg antog tränade apport med sina hundar så gick upp och fotade hästar. Bilder kommer.
Sen har vi tränat rallylydnad... Och det börjar verkligen likna någonting! Snart syns vi på tävlingsbanorna :) måste bara träna in ett riktigt ligg+ framför... Får se!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0