Ur ett annat perspektiv

Facebook har sitt perspektiv, avundsjuka.
Instagram har sitt perspektiv, idyll.
Tumblr har sitt perspektiv, Twitter har sitt... You name it.
Men en blogg blir som en dagbok man kan rensa då och då. I alla fall jag skriver vad jag känner just där och just då. Speciellt när allt är skit.
Nej, allt är inte skit. Det mesta är faktiskt bra.
Men ibland är det skönt att ta några timmar för sig själv, med musik i öronen och skärma av sig från verkligheten trots att den är riktigt bra. För saker o ting kan bli mycket ändå.
Till exempel att sitta på ett café med en kopp kaffe, en bok och hörlurar. Det kan se idylliskt ut, många vill säkert kunna unna sig det. Men egentligen kan det vara ett sätt att komma bort från allt. Försvinna in till en helt annan värld...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0