Min kontaktannons till dejtingsajt

Hej! Jag är en människa med måttligt udda intressen. Jag gillar mysiga hemmakvällar, att dra runt på döda djurfötter (gärna av rådjur) dränkta i blod i skogen, samtidigt som jag skvätter blod framför mig. Gärna i dyblöt mossa klockan 6 en Lördagmorgon. Jag brukar även försöka springa ikapp ett djur som springer 5 ggr så snabbt som jag, samtidigt som jag gormar obegripliga ord i tron om att djuren i fråga ska förstå någonting och viftar med armarna åt alla möjliga håll för nöjets skull.
Älskar att leka lekar. Gärna springa runt runt runt i cirklar jagandes på en av mina bästa vänner, för att sedan leka dragkamp och låta som en orolig mage.
Jag är besatt av vattenvarelser, kallas små spindelliknande vattendjur för "mina älsklingar" och har hittat mindre akvarieväxter i både sängen, badet, duschen, bh:n och många fler ställen. Dessa lådor med vatten har orsakat ett allvarligt beroende hos mig. Beroendet är konstaterat kroniskt.
Finner även stor glädje i mitt jobb. Jag jobbar nu som profesionell bajsplockare. Men blir väldigt tillfreds och glad när jag får sticka hål i ett djurs ben och ser blod komma.
Har inga problem med att diskutera avföring/urin/organ öppet, men är otroligt rädd och äcklad av små, centimeterstora spindlar.
 
Översättning:
Hej! Jag är en djurtokig människa som ägnar så mycket tid som möjligt åt hundträning, men prioriterar också mysiga hemmakvällar med den jag älskar. Lägger dock mer än gärna ett blodspår åt hunden, för att sedan se glädjen och tillfredsställelsen hos hunden när han får gå spåret. Har även ett stort intresse för hundsporten agility, som går ut på att hunden ska springa en hinderbana på så kort tid som möjligt med så lite fel som möjligt. 
Leker mer än gärna med hunden, vi brukar ha riktigt kul. Vi jagar varandra, leker dragkamp och har skitkul. 
Har även akvarium hemma, varav de flesta innehåller akvarieräkor. 
Jobbar just nu på världens bästa jobb, ett större djursjukhus som djurvårdare. Där innebär det mycket rastandes, matandes och passandes, men även att ta blodprov, röntga och mycket mer. 
Är inte äckelmagad när det gäller djur, då jag måste disskutera lite äckligare saker på jobbet. Men är livrädd för spindlar.
 
Hör av er ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0