Äckliga, fula, förj*vliga 2015

Kommer inte att sakna dig oavsett vad. Värsta året i hela mitt liv, och hela året slutade med att min kära Mimmi akut fick avlivas igår em. R.i.p älskade vän, tack för att jag fick dela mitt liv med dig även fast det bara var för några år...
Hatar det året och kommer alltid att göra det. Har mått riktigt dåligt många gånger, och nu förstår jag ju självklart varför. 
Så. 2016 kommer att bli SKITBRA. Riktigt jäkla toppenbra! Det har jag bestämt! Har lite hemligheter på g redan nu, som avslöjas med tiden när allt är spikas... Men det kommer vända upp och ner på hela min värld.
Tyvärr började året med att jag insåg att det faktiskt är Melvins födelsedag idag.. Han skulle fyllt 8 år idag. Får försöka tänka att han fick världens bästa födelsedagspresent, han fick kära Mimmi tillbaka.
Sen ska jag till tatueraren imorgon, snacka lite och eventuellt boka tid för tatuering... Iiiih så spänd! Ska bli så himla kul med en till tatuering! Denna kommer bli riktigt snygg kan jag lova... Eller ja det är den jag redan har med men ja... :p
Imorgon ska jag även ut och lägga ett spår till Nimbus, och göra det lite extra kul. Vill att han ska tycka spåret är roligare, så ska lägga massa go torkad lunga i slutet av spåret hade jag tänkt. Sen ska vi träna massa rallylydnad, vi måste ju vara startklara till Aprils tävling. :D
 
Allt behöver inte vara som det ska vara.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0