Sugen på tatuering... Igen

Jag är så jäkla sugen på en till tatuering. En liten denna gången, i väntan på den stora som jag planerar några år framåt i tiden. Vet motivet, ska även ha ett ord. Men kommer inte avslöja någonting här förrän jag faktiskt kommit till skott och gjort den... ;-) 
Föresten, god jul! Firade med familjen, farmor och farfar, pappas bror med familj. Trevligt som vanligt, lite synd att jag inte kan äta någonting för har så ont i tänderna... Dumma tandställning. Men det går!
Kan det verkligen bara ta en månad att komma över någon? Älskade man verkligen den personen då? Jag tänker redan "gud vad kul det ska bli att få börja om, uppleva spänningen med någon ny, första beröringen, första dejten, första kramen och första kyssen... Går det så fort? Eller som min bästa vän sa, förberedde jag mig undermedvetet mot slutet? Tror faktiskt jag gjorde det. Visst saknar jag dig enormt, men jag är inte direkt ledsen. Det gör inte alls lika ont, det känns mer som ett blåmärke nu än ett öppet, svart blödande hål... Är glad igen. Lättad. Nej fasen, har kommit fram till att du inte var rätt för mig. Ingen är perfekt. Verkligen inte du... Och verkligen inte jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0