11:11

Det ser jag hela tiden! Det är så sjukt irriterande, varje dag (nästan) tittar jag på klockan när den är 11:11, jag ser nummer 1111, hela tiden, vilket går mig på nerverna! Vet inte vad det är, eller varför det händer, men folk säger att det har med det övernaturliga att göra... Inte kul då jag är liiiiite skraj för det övernaturliga...
Idag hade vi iaf med oss hundar till skolan, skulle lära oss att undersöka dom. Jag hade ju förståss med mig Bernhard, och allt gick bra i början. Vi tittade på ögonen, tänderna (gnuggade till och med lite med en bomullstuss utan problem=en stolt Frida), tog tempen. Men sen kom den där lilla grejen som kallas för att klippa klor.. Bernhard fick verkligen panik! Han skrek och höll på, försökte komma loss m.m, men vi var ju tvugna då man måste klippa hundars klor.. Så jag ska försöka lära honom att det inte är farligt att klippa klor. Eller jag ska inte försöka, jag ska lyckas! Med en klotång, lugn, massa köttbullar och en glad men målmedveten attityd kommer jag lyckas, det vet jag. 
Sen gick jag som vanligt ut med Zack (alltid lika roligt trots 10 minusgrader), och efter det träffade jag taco! Lika roligt som alltid, trotts att vi snackade om lite alvarligare saker var det väldigt kul att träffa henne :) (som vanligt)
 
Lägger in en bild strax, måste bara göra en sak först så hinner inte just nu (ja det är riktat till dig Elin)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0