Ännu mer snö!

Nu har det kommit ännu mer snö, så nu är det typ lite över en dm snö här hemma! För en gång skull är det kul, för den kom så tidigt iår :) nu får den se till att vara kvar till jul, annars blir jag skyldig Angelica en sundae.. Vi har nämligen slagit vad, om snön kommer stanna eller inte ;)
Imorse kom sandra vid typ 8, och det var väldigt kul med lite sällskap på morgonen :) speciella som vi är såg vi på barnprogram tills vi skulle gå

SNART ÄR DET JULLOV!!! Åååh som jag längtar! All julstämning, att va ledig i tre veckor och så kommer ju 2013 att träda in i våra liv.. Undra hur det året kommer att bli.. Det funderar jag ofta på, hur saker och ting kommer att bli typ nästa år, vad kommer hända? Jag menar, vad som helst kan egentligen hända! Kommer någonting förändras? Det vet jag redan nu att det kommer, men inte om det blir posetivt eller negativt.. *ler hemlighetsfullt*
aja ska "sova" nu (innebär att smsa och chatta med underbara personer) så vi ses!

Bilden är tagen imorse på våran trädgård, det kom mycket mer snö under dagen



Kommentarer
elin

1. tänker använda siffror
2. snön kom rätt sent, tidigare än förra året, men ändå rätt sent. Fast det var bra, eller.. den kunde kommit lite tidigare.
3. Om inte snön är kvar dör jag.
4. om man tänker på det, så är det inte nåt speciellt, "förändringen" skulle lika gärna kunna komma innan det blir nytt år.
5. VAD KOMMER ÄNRAS!? SKRIV PÅ SKYPE!
6. tack, vet att jag är underbar
7. bra med rubrik som hör till inlägget <3

2012-12-04 @ 23:17:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0