Dålig dag

Idag (+ igår kväll) var den sämsta tiden sen.. Aa typ sen 7an. Det hände en grej, som gjorde riktigt jävla ont inombords, men ska inte gå in mer på det..
Gick ut med Zack idag, och hade då med mig kameran för jag tänkte bland annat filma lite vilket inte gick som planerat, då kamerabatteriet dog och Zack rymde -.- Men lite fina bilder blev det allt ändå!
Efter det så träffade jag Elin, vi var typ mest på lerums gymnasium och värmde oss.. Och dansade chacha (stavning?) haha! Rooooliiigt, gjorde min dag <3
Nu ska jag gå och bädda sängen och sen plugga lite, tja!

 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0