En apa som liknar dig!

Favvolåten just nu: En apa som liknar sig, av darin! Så himla bra, kan lyssna på den om och om igen, utan att tröttna, ååå den är så bra! 
Idag har jag gjort lite grejer som jag skulle fått gjort, typ städat m.m, känner mig väldigt duktig faktiskt. Sen skulle jag träffa Elin, men det blev inte så, så vi skypade ist. Vilket vi gör fortfarande, men hon sitter och sjunger och det hackar jätte mycket (som vanligt när mitt internet hänger sig)..
Måste berätta en sak! Djurhuset på skolan har köpt in två nya råtthanar på 12 veckor, enn toppörad och en dumboråtta :) Jag och Sandra var nästan dom första som fick hantera dom, och vi tyckte att dom skulle heta Bernhard och Bobbo! Vet inte om hon som har djurhuset tycker som vi men hon funderar på att låta oss döpa dom till det hehe. Bernhard stal mitt hjärta direkt, blå till färger, en diamant av ljusare strån på huvudet och dom mest charmigaste ögonen man kan tänka sig! Kan stolt säga att jag nu har fått pussar av en 12 veckors gammal tamråtta hehe
Nä nu ska jag sticka, tja!
 
Bernhard! (råttan)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0