Film och promenad

Har spenderat halva dagen i mitt rum med filmer i mängder, lite chips och sånt. Orkade nämligen inte gå upp ur sängen och ta tag i livet just idag.
Sen åt jag lunch, och efter det gick jag ut för att fota.. Men det blev för mörkt, så jag bara gick någonstans ^^ Det blev tillslut en 1 1/2 timmas promenad, då jag kände mig på dåligt humör. Och när jag känner mig på dåligt humör så går jag ut, och kan vara ute i tre timmar. Som mest har jag gått runt en mil tror jag.
För övrigt så har Elin lämnat mig i Lerum och åkt till Stockholm för att fly undan mig, men som tur är så kommer Sampei imorn och lättar upp stämningen. Ska då ut och fota honom :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0