Fortsättning på min detaljerade måndag

Glömde en del av min Måndag, så fortsätter här nu.
Efter skolan åkte jag och Angeeelicaaaa till nordstan, för vi skulle köpa en del grejer. Först gick vi till H&M där jag köpte en parfym (den luktar btw asgott) och Angelica köpte, efter mycket men, lite julklappar xd
Sedan stack vi till donken, för vi hade ju kvar våra gratiserbjudanden där! Jag hade en liten milkshake och hon en liten läsk. Så vi tog ut dom, men fick inte med några sugrör... Så jag sprang runt och letade som en idiot efter dom, tills Angelica hittade dom i en jättekonstig hållare :s
Sedan gick vi till KICK där hon skulle köpa en grej, och där inne började diskutionen om vad som var mest värt att köpa av läsk och milkshake.. (Milkshake är helt klart värdast att köpa, kostar lika mycket men håller dubbelt så länge)
Det var väldigt kul att vara i nordstan med dig Angelica, måste vi göra om många gånger!!
Sedan gick vi till centralen, där vi satt och filosoferade om underkläder (vi satt mitt emot en underklädesbutik) och gjorde fb statusar och snackade, tills vi skulle gå xd Hade väldigt kul!
 
Idag har det inte hänt så mycket, har vart en väldigt chill dag. Började med att vi började 40 minuter senare än vad vi skulle gjort, och sedan hade vi prov (vilket inte var så kul men tror det gick hyfsat). Efter det hade vi biologi som bestod av att alla satt med datorerna för läraren kom aldrig igång med lektionen haha, hon sprang mest ut och in.. Så den lektionen spenderade jag med att kolla på en dokumentär om renrasiga hundar, där jag blev riktigt jävla förbannad. Vi människor förstör hundarna mer och mer, bara för att vi vill ha en "fin" hund. Det är så sjukt, jag menar de morderna Schäfrarna kan inte gå, mopsen kan inte andas och man ska inte tala om Shar Pein. Jag blev så förbannad, så jag var tvungen att ta en paus. Dom som avlar på dessa djur plågar dom, vilket dom säkert är mycket medvetna om. Säger man ordet djurplågeri tänker man på misshandlade djur, eller djur som svälter, men denna aveln är djurplågeri på hög nivå. Djuren lider, och vi fortsätter att avla på dom!? Jag säger detta som en äkta djurvän; vissa raser borde dö ut..
Iaf så på lunchen blev det julbord! Fast det var inte sp mycket till julbord direkt :s
 
Nu sitter jag och skypar, ska egentligen plugga men orkar verkligen inte. Så jag säger hej för denna gången, så hörs vi!

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0