Ge mig en citron!

Haha lyssnade på deppmusik, men ville muntra upp oss själva så jag satte på ge mig en spanjor, men istället för spanjor skulle man tydligen (enligt elin) sjunga citron.. Så jag satt och sjöng om citroner denna vackra kväll ^^ aja, för övrigt är jag på ganska bra humör, ltie deppig som vanligt men längtar till imonr, torsdag, nyår och efter nyår (blir ju MyDog då! Och eventuellt lite andra roliga saker, lösa planer typ) så blir typ jätteglad när jag tänker på det!
Kom förresten lite mer snö nu, glad? Nja, har nämligen smält bort nu.. Aja, får ju längta till sommaren istället ^^ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0