Göteborg

Jisses, vad har hänt med gamla goa gbg? Slagsmål på 500 pers, uthängningar på fb och instagram, poliser och väktare överallt... Suck, varför detta elende? Går ju i skolan i gbg, så märkte tydligt av att det var någonting på gång (om man räknar bort alla filmer på fb). Polisbilar körde omkring överallt, helikoptrar flög runt och ridande poliser red omkring på spårvagnsspåren (?). Det är bedrövligt rent ut sagt!
Aja, idag var sista skoldagen! Imorn har vi typ bara avslutning, och slutar 10-11 :)) Iaf, så idag hade vi prov i hundkunskapen om hundens beteende (ganska lätt om jag får säga det själv), sen 2 1/2 timmars lunch och efter det 45 minuters matte, och sen slutade vi :) det var då vi hamnade mitt i gbgkaoset.
När jag kom till lerum träffade jag elin en stund, och senare åkte och hämtade new body grejerna hos ida, och nu sitter jag och skypar med elin och ska julypynta! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0