HAHAHAHAHA

hahahahhahah orkar inte, kommer tbx från pulkabacken (yolo osv, var tvungen att åka pulka ;))och får se det här, massa hästar!! (kan btw inte skriva dom tre sista bokstaverna i alfabetet) och typ massa medelanden som anklagar mig för att älska hästar :( du är verkligen bäst elin!
Vad har jag gjort idag? Vaknat, sett på julkalendern, slagit in julklappar, börjat skissa på en varg, m.m, kommer inte ihåg så mycket faktiskt ^^ Har oxå skypat med elin heeeela dagen, och vi har kommit fram till att om vi skulle ha hästar i våra liv skulle allt vara mycket roligare, och att jag ska radera hennes mamma :) kvällshumor asså!
Wiiiiiiiii imorn är det julafton, och misstänker att jag kommer få en kameraväska hehe! :D Sen blir det såklart massa skoj med, till exempel ska jag ut och fota imorn bitti, för det har kommit görmycket snö :)
Nu ska jag forsöka fixa detta med det förbannade skrivbordet, någon som vet hur man ska göra?
 
Inte världens bästa bilder, men dom enda julbilder jag har
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0