Har "dåligt samvete"

Asså vet inte hur jag ska förklara det, men har "dåligt samvete" för en grej.. Eller det är inte det men ändå den känslan. Jag sa en grej till en, men på väldigt fel sätt.. Borde ha väntat, men kunde inte utan sa det.. Men på fel sätt. Blä känner jag mig nu, ångrar mig haha.. Men men, gjort är gjort och ingenting att göra åt, bara att leva i nuet.
Igår sov jag hos Sanna, vilket var jättekul! Var länge sen jag träffade henne. Men iaf, så nu på morgonen hängde jag med henne ut och sålde GT (kallt som faan), och sen stack båda familjerna och kollade på småsyskonens dansuppvisning! Dom var så duktiga, verkligen, dom dansade nästan som proffs! Som storasyster blev man väldigt glad :)
Sedan gick vi hem och tog med Bernhard till centrum för godisshopping (jag tog med mig kameran då det var jättefint väder, blå himmel och tio minus) och sen film! Vi såg Kalle och chokladfabriken, den var så bra! Även fast den är rätt gammal så kommer den alltid att vara lika bra.
 
 
En förvånad Sanna
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0