Jorden gick under

Anledningen till att jag inte bloggat är att jorden faktiskt gick under idag, så hade inte tid. Men nu sitter jag någonstans på ett rymdskepp och bloggar igen :)
Nä, var faktiskt med Sandra hela dagen igår på hundpensionatet, och sedan sov hon här så ville inte riktigt vara osocial och blogga ^^ Så var vi där idag igen, men nu har jag tid att blogga :3
Som sagt, har vat uppe i Tollered med hundarna :) Lika kul varje gång, vill inte gå därifrån! Speciellt inte när man har varsin Jack Russell i knät ;) (eller ligger på golvet och är i full gång att vinna en brottningsmatch med en 13 månader gammal Schäferhane)
Ska även få hit Sampei den 26, vilket ska bli väldigt kul :) Dock vet vi inte vad vi ska göra av honom på nyårsafton, men det lutar åt att jag får vara hemma med honom... Får se hur det blir ;)
Detta kommer bli ett hundigt jullov, först hundpensionatet, sen Sampei och direkt när han åker så åker jag in till gbg för att jobba på MyDog, en av Sveriges största hundutställningar. Ska vara där alla dagar (dvs 3-6 januari) men åker in den 2:a för att lämna av mig grejer och komma upp i tid på morgonen, då jag ska sova på skolan alla dagar. Ser verkligen fram emot det, trots tidiga morgonar :) Hihi!
 
Gibson
 
Charlie
 
Zack
 
"Ska vi inte spela snart?"
 
"Vad säger du, får man inte hålla i bollen?"
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0