Jullov snart!

På onsdag börjar vårat jullov! Ska bli så kul, att vara ledig i tre veckor för att fira jul+nyår, och sen vara på MyDog i fyra dagar (nog det jag längtar till mest). Imellan det ska jag kanske hjälpa till på hundpensionatet uppe i Tollered, och vara med alla goa kompisar!
Men men, det är om två dagar det :) Idag har det inte hänt så mycket, förrutom att jag var med Angelica och Sandra i djurhuset och pluggade matte (haha vi hade varsin råtta på axeln och satt och räknade matte), och innan vi fick gå skulle vi ta in kaninerna som var ute. Där har vi en kanin som kallas för "djävulskaninen" eller "mördarkaninen" p.g.a att hon bits, så ingen vill ta henne. Så jag fick göra det, och gjorde det utan problem hehe! *stolt* Hon kallas även MVG kaninen ;)
Sen åkte vi hem till mig och fortsatte att "plugga", och efter en stund åkte först Sandra hem och sen Angelica. Sen satte jag mig och skypade som vanligt med elin.
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0