Ludde!

Hej! Idag träffade jag Sandra och Ida, och Ida hade med sig två hundar hihi! Såklart Tjorven, men även en Schäfer/Labbe vid namn Ludde, som jag gifte mig med.. Han var sååå go och härlig så det finns inte! I början var han lite väl på, men sen gick det bra. Saknar honom faktiskt haha!
Imorn blir det skridskor med klassen igen, längtar så j*vla mycket asså! Ska bli så kul att komma ut på isen igen, att bara åka och bara tänka på farten, isen under sig och ingenting annat.. Man kommer lixom bort från verkligheten, ända tills man stannar för att gå av isen. Då återvänder verkligheten till en som ett slag. Sen är det väldigt roligt med fart hehe
Idag var det även väldigt kallt, så vi hängde i solkattens garage hela dan.. Förrutom när vi var hemma hos mig då. Och imorse tittade jag på båda avsnitten av julkalendern, och den var faktiskt bra! Mysigt med jul nu igen... 
Glad 1:a advent förresten! Äntligen är det jul snart, längtar speciellt till jullovet när jag kan åka skridskor och vara med kompisar och hundarna hela dagarna långa! Sen vet man aldrig vad som händer, men det är vad jag har planerat in för tillfället.
 
Glad första advent!
 
Vårat julhjärta som hänger på väggen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0