Oj, har inte bloggatt

På länge nu, men har inte orkat+har vart hos ida hela kvällen och dagen. Så har haft fullt upp ^^
Men iaf, igår kom jag, Sandra, Angelica och Sampei hem till Ida för hon fyllde ju 16 (grattis igen!)! Hade jättekul, vi åt, såg på film, fjantade oss och blev övertrötta! :D Haha men Ida somnade ganska tidigt i soffan, och när hon sovit ett tag och vi andra låg och pratade (och tittade på Ice Age, hade ju IA maraton ;)) så satte hon sig helt plötsligt upp, kände lite omkring sig och la sig sen där Sandra hade legat! Hahaha vad vi skrattade, för Ida sov ju fortfarande! Sen höll hon på att krossa Tjorven ett antal gånger, så vi fick rädda henne haha
Men tillslut somna vi, och vid typ 6-7 tiden vaknade alla av att Sampei stod och skällde -.- vet fortfarande inte varför..
Sen på morgonen så tog jag och Ida en kort promenix med hundarna, sen åt alla frukost och efter det hämtade vi Ella och Ester! Två Labradortikar, jättegoa :) Sen tog vi alla hundarna och gick en mil haha (a).
Sedan gick vi till tåget, åkte till Lerum där jag gick av, och vi (jag och Sampei) gick hem. Sampei överaskade mig genom att springa hela vägen hem. Sen när han kom hem så ville han leka -.-
Tyvärr hände en väldigt tragisk sak också, vill inte skriva mer här. R.I.P Mimmi, du var så stark <3
Imorn ska jag och taco in till stan och shoppa (mellandagsrea, here we come) vilket jag ser fram emot väldigt! Har ju många presentkort jag ska handla för nu :3
 
Bara sådär så att ni vet, saknar Menorca nu så att det nästan gör ont, så lägger ut lite meningslösa bilder därifrån för nu är det bara kallt och rått ute vilket gör mig ännu deppigare. Gladare än vad jag var på Menorca har jag inte vart på länge..
 
 
 
En mindre charmig bild
 
Yolo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0