Plugg och bästa vän!

Hej igen! Sitter och pluggar för fullt (har nog aldrig pluggat såhär bra!), och kommer och tänka på en person. En person som betyder sååå mycket för mig så det finns inte. Min bästa vän är det såklart jag pratar om! Hon är så underbar man kan bli (oftast hehe), och jag vet att hon alltid kommer finnas där för mig som jag kommer finnas där för henne, oavsett vad.. Hon skrev på sin blogg om bland annar mig, och nu får jag chansen att visa hur jävla mycket du betyder för mig taco. Vi har gått igenom väldigt mycket och svåra grejer, det har vart stunder då vi inte pratat med varandra, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Jag vet inte om du tror på ödet, men det gör iaf jag. Vi är som syskon och kommer alltid att vara, men även syskon bråkar ibland. Men oavsett hur stora och alvarliga bråken än är, löser det sig tillslut. Vi är som syskon. Jag vet att jag kan berätta allt för henne, vilket jag också gör, och hon vet att hon kan berätta alt för mig med. Jag vet inte om du gör det taco, men jag vill att du ska veta att jag kommer alltid att finnas här för dig, och du kan säga allt till mig, även om det kan ta sin tid att smälta det ibland. Du har gjort så mycket för mig bara genom att veta att du finns här i världen, och jag vill tacka dig för det..
Du är så underbar Elin så det finns inte, du är verkligen min bästa vän!
 
(Mohaha snor en bild från din blogg bara för att jag inte har ngn bild på båda två...)
 
Min fina vän <3 (Bävrarna, remember? ;))


Kommentarer
elin

du är helt okej du med, bestiiiie <3

2012-12-04 @ 08:59:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0