Sandras djur..

Är nog dom underbaraste gerbilerna och marsvinen (förrutom mina egna förståss) som finns. Är helt kär i dom, hur charmiga som helst! Var ju hemma hos henne imorse, och hjälpte henne att klippa klor på marsvinen, och då fick jag även chansen att gosa med alla underbara djur :3 wihi!
Skulle passat Tjorven på Fredag, men blev inte så... Synd, hade vart väldigt kul att passa henne :/ men men, kommer väl fler gånger ^^ Så nu ska jag vara med tacogunhild ist på fredag, vilket kommer bli jättekul!
Vet inte vart jag ville komma med detta inlägget, så hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0