Shoppat

Idag vart jag och Elin i Nordstan, det är ju mellandagsrea nu :) och hade massa presentkort på  lite olika affärer, så tänkte att jag lika väl kunde använda dom nu. Och jag som inte gilla att shoppa (blir sur, trött och får huvudverk haha) tyckte faktiskt att detta var riktigt kul :) iaf dom första fem affärerna..
Och tillslut kom jag hem med två tröjor, två nagellack och massa tofsar (eller hårband/hårsnoddar vad man nu vill kalla det)! Kändes riktigt bra ^^ Och man får ju inte glömma mcflurry..
Har för övrigt haft en riktigt bra dag med taco!
Har inga bilder över huvud taget, så ni får nöja er med denna:
 
 
                                                                              :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0