Snö i mängder!

Eller ja, inte i mängder men kanske 2-3 cm :D Trodde inte jag skulle bli glad men det är jag för snön, dock inte för kylan... Usch usch, vad ska man göra för att få lite värme i detta kalla land?
Idag åkte vi skridskor som inte slutade väl.. Ida skulle stajla (haha) och ramlade framlänges och slog i armen och benet, och stackarn hade ont hela dagen :( tyckte så synd om henne <3
Annars har det vart en chill dag, finns inte mycket att säga om den..
Sitter och lyssnar på någon som heter Matt Nathanson, som Jack tipsade mig om, och han är så bra! Speciellt om man vill varva ner och tänka igenom allt och ingenting, typ ryser haha ^^ asbra!
Ska plugga nu, har prov på onsdag och redovisning på torsdag.. :s wish me luck! i need it..
 
Kallt :s
 
 
Frostbiten brevlåda


Kommentarer
elin

MEN SVARA INTE PÅ FB DÅ

Svar: haha men jag har gjort det
Frida Blomberg

2012-12-03 @ 21:44:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0