Typ jul idag

 (Blev fel först!!)
Imorn är ju dagen före julafton, så det är nästan julafton imorn. Då är det dagen före julafton idag, vilket gör denna dagen till typ julafton. Så god jul på er alla! (Åh logiken där asså)
Idag har jag gjort ganska mycket, först åkte jag och hämtade halsband till hundarna, sen städade jag undan i mitt rum och sen julpyntade jag. Hade värsta julstämningen förrut, men den ersattes av trötthet och längtan efter sommaren. Fick ju idag veta att det kommer vara som mörkast på året nu i en vecka, men sen börjar det ljusna och bli ljusare för varje dag som går! Och vips, så är det sommar <333
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0