Vart hos farmor och farfar

Och firat jul i år, lika mysigt som vanligt. Jultomten kom oxå, för vi ville reta mamma så tvingade på henne tomtekostymen ^^ hihi vi skrattade gott åt det..
Fick massa fina saker hehe. Tex, en kameraväska där man även kan ha dator och tillbehör, örhängen, presentkort på h&m och lite till :) Men gladast blev nog Bernhard, som fick bacongodis (som var väldigt smaskens, det fick han av mig) och ett stort tuggben.
Men vi tittade ju på kalle ankas jul också.. Vilket fiasko att dom tagit bort dockan som säger "mama"! Usch vad sur jag blev. Såhär får dom inte göra. Dumma disney.
Det var allt från mig, nu bjuder jag på lite bilder jag tog från fotorundan jag tog förrut, hann inte gå upp till skogen som jag sa utan gick bara runt i området.
 
 
Ett gäng Tofsvipor
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0