Dålig morgon...

Vaknade för typ en timma sen och var på värsta dåliga humöret, deppig och seg... Vet inte varför jag var på sånt humör (eller egentligen vet jag det, men ändå inte) men iaf så är jag på lite bättre humör nu då jag kaaaaanske ska se breaking dawn 2 imorn! Hihi, längtar tills jag får se filmen, alla säger att den är jättebra :) Är dessutom ledig imorn!
Vet inte riktigt vad som händer idag, ska förmodligen träffa Becca (en granne) och sen får vi se.. Kanske bloggar om någonting meningsfullt sen, eller någonting roligt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0