Dålig uppdatering jag vet

Meeeen har inte orkat blogga ;) har vart upptagen med massa annat så bloggen kom lite vid sidan om..
Det hände en jättesorglig sak idag när vi hade djurhållning :( (djurhållning= ett ämne i skolan där vi tar hand om djuren som finns på skolan) Någon skulle ta upp råttan yoshi, och försökte väcka honom för det såg ut som om han sov. Men när dom petade på honom reagerade han inte, och när vi tog upp honom såg han död ut. (han brukar skrika till och streta emot, nu gjorde han ingenting) Men i såg att han levde då han rörde lite på morrhåren och blinkade lite.. Han var för övrigt helt likblek i pälsen, tappat färger på nos och tassar och ögonen var helt matta.. Våran lärare skulle ta honom till veterinären, men hon sa som det var att det förmodligen blev avlivning :( är inte helt säker än på vad som hände, får se..
Men till en rolig grej! Jag ska på agilitytävling på söndag och fota, ska bli jättekul! Var länge sedan nu, längtar v
verkligen :) (hihi pappa har sagt att jag får köra dit, det tar typ en timma att köra dit men ändå)                           
 
Ignorera min mindre charmiga min och mitt hår, i famnen har jag Gunnar och Yoshi (sitter på min axel)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0