Drunknar i kärlek

Elin skickade massa videos hon tyckte jag skulle kolla på haha.. Massa på gulliga och snygga killar typ ^^ men en var det världens gulligaste par.. Som jag tyckte liknade en.. Åå den låten var så bra, lyssnar på den om och om nu.  Ännu mer (jobbiga ^^) nyheter är att jag måste börja sälja newbody för att samla in pengar till skolresa, vilket iof ska bli kul :) Var ute lite förrut, men frös så jag skakade så jag gav upp ganska tidigt hehe
Imorn är jag ledig heeeeela dagen, men sen på kvällen blir det Breaking Dawn 2 med Sandra och Ida! Ska bli såhäääär kul, ser verkligen fram emot det :) Frågan är bara vad man ska hitta på under dagen.. Aja får se vad jag hittar på :)
 
Längtar tbx till.. aa allt nu, så ni får lite gamla bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0