Elin kom på den här rubriken. Rubrik av Elin!

Elin är bra! (Av Elin)
Nej men, är på ganska bra humör nu, så tänkte blogga lite. Fast har inget att blogga om sååå... Berättar väl om min dag ^^ Min dag som vart lång..
Först hade vi då naturbruk, och såg på film, vilket inte blev så lyckat då jag sov igenom filmen haha! Sen hade vi biologi, och sen åt vi lunch på donken! Hihi, är nog goaste stället, speciellt god är glassen.. 
Sen hade vi tråkiga lektioner, slutade och sen hände någonting hemskt.. Jag hade utvecklingsamtal.. Usch! Överlevde knappt :s (inte för att vara sån men har a i matte wohoo)
Och nu sitter jag och skypar med taco! Typ en vanlig dag.. Rätt tråkig... Men har inget att skriva.. Är fantasilös idag helt enkelt! 
 
                                                   Som sagt, fantasilös
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0