Godis och tåg!

Hola mi amigos! Idag var jag i skolan (oväntat), men som vanligt var det roligaste nog tågresan xd Vi har alltid så kul på tåget, skrattar och jag vet inte vad haha. Det är någonting med tåg som får en att både vilja stampa ner allt som kommer omkring och att skratta som en idiot :D
Sen träffade jag bästa Eliiin, och det var kul :) vi köpte godis och satte oss i vattenpalatsets entre och skrattade hihi ^^
Imorn ska jag ut med Zacki (heter Zack), tar förmodligen med kameran men vet inte riktigt än, beror på vädret ;) Ska oavsett vara ute runt två timmar vid Aspen och träna med honom, det behöver han :)
Åh, en sak till! Vad jag längtar till att det blir kallt nu! Inte för just kylan (usch nej, hatar kylan), men för att vattnet fryser och jag kan åka skridskor igen :) Var nästan ett år sedan nu, saknar det något otroligt.. (Vi ska göra det på idrotten på Måndag men ändå)
Ha det så länge och adios!
 
Saknar det, vintern 2010... Bilden är på våran trädgård och det är min pappa som står på taket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0