Orkar inte vänta tills imorn...

...så jag gör ett till inlägg idag! Kan berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna (vill ni se vad jag skrivit tidigare, gå in på min gamla blogg http://tassarosant.blogspot.se/ )..
Börjar med vad som hände igår :) Först var det ju då skola som vanligt (mys med dolly och linus (två hamstrar) på morgonen), men sen på kvällen skulle vi ju då på spökvandring i riddarsten.. Hahaha kan säga att jag var räddare innan än under tiden vi gick, men stressade upp mig själv ^^ Men iaf, vi (jag, sandra, angelica, ida och idas valp) kom dit när det precis hade slutat duggregna, och gick in för att anmäla oss som man tydligen skulle göra.. Sen mötte vi jack som oxå hängde med oss!
När vi sen gick (var väl en grupp på 15 pers typ, inkl. oss 5) så började några (tror det var jack och ida/angelica, kom inte ihåg (a)) skrämma upp mig genom att prata om slenderman... usch usch! Men så kom vi fram till ballerinorna, och om var lite läskiga ;) fast ändå inte, med tanke på att jag kände en utav dom som var ballerinorna (elin).
Sen hände det massa grejor, det kom clowner, spåkvinnor och massa sånt, men det var verkligen jättekul allt!
 
Idag har jag vart i gbg med elin, inte gjort så mkt mer.. Men det var kul det med iaf!
 
Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0