Skridskoåkning!

Hej! Haft en underbar dag idag, som började med naturbruk (inte så jättekul..), och sedan var det skridskoåkning! Det var så roligt, har inte kännt mig så.. Upprymd på jättelänge! Får se om jag kanske börjar i konståkning snart, var så kul och har alltid vart! åååh, längtar verkligen till nästa måndag ddå vi ska åka en gång till :D
Efter skolan blev det Nordstan med Sandra och Ida, vilket som vanligt var jättekul! (Förrutom när jag råkade spotta ut all energidryck över hela tågdörren.. ska aldrig dricka monster eller tugga tuggummi på tåg) 
Fick just reda på att vi är lediga imorn, så ska hem till Sandra då! Eller först kommer hon hit, sen tar vi bussen hem till henne :) 
Nu sitter jag och lyssnar på Boyce Avenue och äter lakrits med ett marsvin i knät <3 (Fick just en väldigt längtan till ishallen igen..) livet kan inte bli mycket bättre <3
 
Kära Mimmi som sitter i mitt knä just nu <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0