Skype och vital <3

Hahahaha som vi har skrattat! Sitter och snackar med Elin på skype, så helt plötsligt kommer hon på att hon ska låta vital (ett program som kan läsa upp grejer tror jag) läsa upp gamla skypemedelanden och fb... Hahahah så jäkla roligt asså, oslagbart!!
Och idag är det Freeeedag! Dagen började inte så bra, det hade nämligen snöat (tyckte jag då, nu tycker jag mest det är kul med snö då jag har en väldig julkänsla :D)... Kom till skolan 30 minuter innan vi började, och gick in 10 minuter innan, så läraren sa till mig att jag fick ta reptilrummet idag! (Vi hade djurhållning) Men vi skulle göra en liten speciell sak idag, d.v.s mata ödlorna med syschor... Skakade i början, men man vande sig så tillslut kunde jag ta upp en från boxen, kalka den och ge den till ödlorna! *stolt*
Sen fick vi hantera reptilerna, och som vanligt så tog jag upp Opal (albino majsorm, lägger ut en bild på fina ormen), och såklart var han på klätterhumör.. Så han slingrade sig upp på min axel, över nacken och ner på andra axeln så jag kände mig som en riktig ormperson ^^
Tyvärr fick jag även reda på att Yoshi inte ens hade klarat sig till bilen, utan dog nästan direkt i transportburen :( lille snutten... Det hade även dött tre gerbiler, 6 gerbilungar och en mus :( en otursvecka har det varit... usch!
 
Fina Opal


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0