Värsta. Morgonen. Hitills.

 
Usch ja, det började med att jag kom 10 minuter innan tåget skulle komma (jag kom 09.10, tåget skulle gå 09.22), gick uppenbarligen snabbare än vad jag trodde att gå :s Sen kom inte tåget, så när klockan var halv kollade jag tågappen på mobilen och såg att tåget var försenat, så det skulle komma 09.32 (klockan var då 09.30). Så jag väntade, men inget tåg kom. När jag stått där samanlagt ca en halvtimma och frysit ihjäl, ja då bestämde sig tågh*lvetet för att komma, och jag skulle börja om 30 minuter, tågresan tar 20.. Så jag tänkte att om jag tar spårvagnen till skolan så hinner jag ju! Men när jag väl kom till centralen, ringde sandra (tror jag det var, kanske var det Angelica) och sa att om jag springer så hinner jag med tvåan... Sagt och gjort, jag sprang från tåget och mot spårvagnarna. Men när jag väl var typ 10 meter ifrån spårvagnen så såg jag den jag skulle ta komma, och jag skyndade mig som aldrig förr.. Men vad hjälpte det när spårvagnsförarna är sura hela tiden? Jag var framför dörren till spårvagnen och viftade med armarna som en idiot, föraren såg mig och sen körde iväg. Fan vad arg jag blev!! 
Men som tur är så hade Ida med sig popcorn idag (sen bion igår) så jag fick lite ;) 
 
Såhär kallt var det imorse.. :s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0