Wiiiuiuiui

Heeeeej! Är på ganska bra humör idag, för jag var på agilitytävling idag! Var jättekul, ville inte gå därifrån hehe.. Men det såg så himla kul ut när ekipagen (hund+förare) bara flög fram genom banan, både hoppklass och agilityklass (fast enligt mig gick det snabbare i hoppklassen). När jag skaffar hund, måste vi börja agility, siktar på SM redan nu :)
Hade Bernhard i helgen, samtidigt som jossan hade kalas. Så både jag och han gömde oss nere på mitt rum med en film.. Kan säga att fem 11 åringar på julmust och massa godis inte är en lugn kombination :s men hade det rätt bra (förrutom att jag grät floder till filmen i taket lyser stjärnorna).
Imorn är det skridskor som gäller på idrotten, och jag längtar som tusan! Kan inte fatta att det var lite mindre än ett år sedan jag sist åkte, har verkligen saknat det!
Ja, det var väl allt som hänt.. Ses!

P.s hade inga bra bilder på mobilen så får bli en bild på världens sötaste hamster <3

P.s Är inne på datorn nu så kan lägga upp lite bilder från agilityn

Så häkvalite blev bilderna, så detta är en av dom bästa... Bichon frise/havanais

                                                     En otroligt snabb och duktig Briard
 
                                                                   En fin Phalén
 
                                                                    Hundöga
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0