Heeey MACARENA 2

Nu har jag tid! Förrut gjorde jag någonting, kom inte ihåg vad riktigt så jag orkade inte blogga...
Nu sitter jag i skolan, och ida sitter brevid och flummar...
Vet ni vad!? Jag ska se Sean banan idag! Och jag SKA få autograf av honom. SKA! Ska kanske ta en åt sandra med, om hon är snäll... Men innan det ska jag, ida, sandra, Markus och kanske Angelica vänta i Gbg (jag ska fota hehe) på min familj! Sen åker dom, och jag, mamma, pappa och jossan åker till Skandinavium för Sean banan (egentligen melodifestivalen, men ändå).. Hihi!
Men nu sitter jag här, och saknar mina djur... Juste! På tal om djur, skolans kanin Zelda är nybliven mamma till tre småttingar sen igår natt! Grattis till henne och lotus (pappan)!

Lägger ut en bild på Melvin ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0