Inget att göra

Söndag idag, skulle egentligen träffat Ida och Sandra för lite baaakning, men blev inte så.. Så nu sitter jag här, och ska egentligen stryka kläder men strykjärnet står där uppe och vill inte hämta det av olika anledningar som jag inte riktigt vill skriva här på bloggen.. Så nu sitter jag och lyssnar på Jason Mraz- Song For a Friend, min nya favoritlåt typ!
Träffade även Sandra en stund idag iaf, alltid kul att träffa henne :) Vi pratade och pratade, och gick vad som kändes en mil.. och gungade lite ^^ Sen gick jag hem efter att ha väntat med henne på bussen..
Så nu sitter jag här, ska snart lägga mig :) Gonatt!
 
Why can´t you just understand.. Oh, thats right! You do, it´s just that you don´t care


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0