Inte bloggat på länge

Men nu är jag tbx! Har lov nu, men börjar på Måndag igen... :( Har vart underbart med lov en vecka, får längta till nästa lov som är om typ 7 veckor tror jag hehe.. 
I helgen hade jag Micke och var ute lite och spårade i skogen (fick en glassmaskin av hans ögare btw.. :s) vilket han var jätteduktig på! Sedan åkte han på Söndag och i Måndags hämtade jag Sampei! Hihi, har honom fortfarande! Han är så underbar så det finns inte, förrutom när han kommer lös och sticker.. Sitter inom synhåll men utom räckhåll -.- *suck*
Sandra kom och sov här Måndag till Tisdag, vi såg på film och hade maaaassa godis! Hihi! Henne träffade jag även igår, så tog vi en promenad med Zack och Sampei :)
Idag har jag träffat Eliiiiiin, vi såg på film (Devil, en skräckfilm som tydligen inte var läskig men som jag satt och kramade en kudde av.. Usch och fy, aldrig mer åka hiss!) och det var kul att träffa henne!
 
Bilder från gbg
 
 
 
Micke


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0