Melodifestivalen!

Idag var starten för Melodifestivalen 2013, satt som vanligt och kollade! Lika mysigt varje gång, man kan lixom inte låta bli. Har kollat på programet så länge jag kan minnas, och varje år de senaste fyra åren (tror det är fyra år, inte 100 men tror) har vi gått på genrepet i gbg. Det är som att vara där när det är direktsänt men lite mer special typ, mycket roligare än att vara där när det sänds :p  Men iaf, på Fredag blir det av i år igen, skandinavium here we come typ.. Sean Banan verkar gilla oss, han var i gbg förra året med haha och nu ska han vara i gbg igen ^^ Men denna gången SKA jag få en autograf, och har lovat Sandra en också men får se hur det blir med det hehe ;)
På tal om Sandra, hon var här en liten stund igår och mös med mina djur och hjälpte mig att fota Cindy i studion, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss.. Hon ville nämligen inte alls vara med på kort :p Hon ville göra allt annat istället, men några kort blev det iaf.
Idag var hela familjen i Allum och köpte skor till mig, hittade ett par skitsnygga som jag köpte men inte har någon bild på.. Men snygga är dom iaf!
 
Cindy i studion


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0