Pizza hut, oväntad ledighet och Tjorven

Igår var en väldigt bra dag! Först skulle vi börjat 12:50, och jag och Sandra tänkte åka in tidigare för att äta på Pizza Hut. Men så blev matten inställd, så vi skulle börjat 14:30, och slutat 15:50... Vilket vi (klassen) och läraren tyckte var lite onödigt, så vi fick jobba hemmifrån där. Så det blev iprincip en ledig dag! Som spenderades på Pizza Hut och vid skolan (haha!) med Tjorven, Ida, Sandra, Malin och Johanna :) Riktigt fint väder var det dessutom!
Håller för tillfället på att plugga till hundprovet vi har imorgon, kan knappt någonting... Men ska väl gå bra :) Har precis ätit upp mina popcorn, så planerar att plugga någon kvart till och sen sova då jag är jääättetrött utan att veta varför..
 
Bilder från igår

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
kajsa isidorsson

fina bilder :) vad är det för ras ??

Svar: Tack! Det är Chihuahua och Japanese Chin.
Frida Blomberg

2013-04-13 @ 15:10:53
URL: http://dinhundtraning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0