Schlappdag

Har haft en riktigt slappardag idag, som började med att jag tittade på en halv film. När klockan blev ett stack jag, mamma och pappa ner till ett par lägenheter där vi skulle möta farmor och farfar. Alla fyra skulle nämligen på visning, och jag skulle passa Bernhard under tiden så hängde bara med för att hämta honom ^^ Vi körde lite rallylydnad på vägen hem, vilket han som vanligt älskar :)
När vi kom hem började jag städa, men fastnade vid datorn ända fram till nu. Har under den tiden mejlat några, kollat fb, kollat ifokus, beställt några saker till marsvinen och lärt mig en ny låt på gitarr. Typ! 
 
En bild jag tog i torsdags, har suttit i typ en halvtimma och fixat med den. Riktigt roligt! Det är Ida btw
'
 
Det som försvinner sätter alltid sina spår
 
Fotade djuren i studion igen
 
 
 
 


Kommentarer
jessica

Åh men herregud vilket fint marsvin! :D

Svar: Han tackar! :)
Frida Blomberg

2013-03-11 @ 22:41:14
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0