Suck

Min eftermiddag/kväll har inte direkt vart den bästa. Först var jag tvungen att skippa den sista lektionen för var nära på att spy (ont i magen) och nu är jag på världens deppigaste humör.. Bara saknar allt och alla just nu, men speciellt två personer, en som aldrig pratar med mig längre och en som jag pratar med ibland... Den ena personen vet vem det är, men jag tror inte att den personen direkt läser min blogg  haha. Har mått riktigt dåligt över den här personen, vilket denna personen inte verkar fatta. Den andra personen har jag känt sen 1:a klass, och saknar honom än idag... Vi pratar aldrig längre, men önskar att vi gjorde det. Har aldrig haft en vän som honom, även fast vi inte var jättenära.. Haha patetisk jag är egentligen, men orkar inte med detta mer. Önskar bara att någonting kan hända snart. Gör riktigt ont när jag skriver detta, patetiskt igen men orkar inte riktigt bry mig längre om vad alla andra tycker.
 
En bra grej är att vårat objektiv har kommit! Ett Sigma 70-300mm, ska ta det på en testrunda imorn
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0