Träningsverk

Hej! Har sån underlig träningsverk i hela kroppen, bara av att spela brännboll. Seriöst, hur krävande kan det vara?
Aja, har haft en liten skum dag idag.. Började med att jag kom en timma för tidigt till skolan för att hålla Sandra sällskap, och då pluggade vi. Sen hade vi prov (anledningen till att vi pluggade) i hundkunskap, vilket gick ganska bra. På en rast vi hade på lektionen, fick vi även reda på någonting som var huuuuur gulligt som helst, men det får inte vi säga vad det är. Än... :) Sedan hade vi lunch, och sen skulle vi ha matte. Men nej, istället för våran diktarorlärare så kom tre styckna från något universitet och skulle snacka sex med oss. Jippie! Eller inte.. Så vi satt i en ring hela tiden och svarade på frågor och kärlek och relationer. Inte så kul, eftersom vi snackade maaassa om kärlek och om hur viktigt det är med kärlek o.s.v, inte så kul när det är som det är just nu -.- Aja, efter att vi fick känna på tre uppblåsta kondomer fick vi gå, och då var det Engelska där jag och Sandra inte kunde sluta skratta, men jag vet inte riktigt varför vi skrattade.. Haha! Det var typ min dag..
Sampei har ju åkt hem nu också. Det känns så sjukt tomt utan honom, och tänker fortfarande att man måste gå ut med honom, att man måste vara försiktig när man drar ut en stol för han ligger alltid under bordet, man kan inte vrida sig hur som helst i sängen, vill ju inte väcka Sampei.. Och det sorgliga kommer när man kommer på att "juste, Sampei är inte här.." Usch, det är jobbigt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0