2013, bli bra!

Hej! Gott nytt år på er! Nu är äntligen 2012 över, och jag välkommnar 2013 med öppna armar. Först och främst så är det MyDog på Onsdag-Söndag, sen blir det till att komma och titta på Vinnas valpar i mitten på februari! :) 14 feb är det alla hjärtans dag (kärlek i luften, godis i affärerna :3), och 18 feb är det min namnsdag. Juste! Fettisdagen får man inte glömma, semlor för hela skiten!
Sen tror jag det är våffeldagen i Mars, och sen blir det påsk i tidig April, vilket betyder att jag eventuellt kommer passa Vinna och Maia :)
Sen kommer det ingenting planerat förrän juni, för då blir det sommar! Sol, bad och värme, längtar så! Blir seriöst tårögd när jag tänker  på värmen :´)
Hade det btw väldigt kul på nyårsafton, det var jättekul!
Och idag hade "studiofotografering" med Sampei, dock var det dåligt ljus så blev inte så bra.. Ska ge mig på det imorn igen, nu med blixt ;)
 
Förrätten var god..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0