Har biologi

Men orkar inte riktigt koncentrera mig.. Läraren pratar om någon fisk som dör och en toalett är ritad på tavlan :s 
Har precis sett på en "korvfilm" som våran lärare valde att kalla den, vi ska nämligen sälja salami. Så vi fick med oss några papper och en film, som vi såg på. Men just idag är hela klassen som stökigast, så några kunde inte hålla käften! Hörde knappt någonting, så får kolla på den senare idag om jag hinner. Suck.
Jag har btw nu fått se världens mest onödiga grej. Det är en nagellackstorkare, formad som en apa. Varför hitta på någonting sånt!? (men va, nu ska vi tydligen kissa i krukor nästa lektion :s) Lata människor som inte orkar torka naglarna själva...
Aja, nu ska jag på rast (slutar 15 minuter tidigare wihoo typ!), hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0